مقاله سئو

نیازمندی و آگهی رایگان و تفاوت آن با پروژه Sitemap Directory

نیازمندی و آگهی رایگان و تفاوت آن با پروژه Sitemap Directory در میزان اثربخشی و بک لینک از کلمه کلیدی است.

همانطور که می دانید یک صفحه اختصاصی با محتوای مربوط به سرویس یا محصولات شما که به روش اختصاصی ما می شود یکی از ویژگی های بارز پروژه سئوی  Sitemap Directory می باشد.

اما ممکن است برخی بخواهند این صفحه را با صفحه ای که در سایتهای نیازمندی رایگان و سایت  آگهی رایگان مقایسه کنند.

در این نوشتار با هم خواهیم دید که تفاوت چقدر است!

نیازمندی و آگهی رایگان و تفاوت آن با پروژه Sitemap Directory

در سایت های نیازمندی و آگهی رایگان شما صفحه ای می سازید که اجازه اضافه کردن لینک را در داخل متن نمی دهد. به بیان ساده تر شما اجازه ندارید در داخل محتوای اصلی هیچ لینک پیوند داری را از کلمه کلیدی به سایت خود دهید. بلکه با پرداخت پول و در قسمتی خارج از محتوای اصلی یک پیوند بدون کلمه کلیدی دریافت خواهید کرد.

این مهم ترین تفاوت Sitemap Directory می باشد. برای نمونه  لطفا سایت شیپور را مشاهده بفرمایید که حتی اجازه قراردادن لینک در عکس را نیز نمی دهد!

نیازمندی و آگهی رایگان و تفاوت آن با پروژه Sitemap Directory در میزان اثربخشی و بک لینک از کلمه کلیدی است.  نیازمندی و آگهی رایگان نیازمندی و آگهی رایگان و تفاوت آن با پروژه Sitemap Directory
نیازمندی و آگهی رایگان و تفاوت آن با پروژه Sitemap Directory در میزان اثربخشی و بک لینک از کلمه کلیدی است.

زیرا سیاست کاری این سایت نیازمندی حفظ رنک در راستای سود شخصی خود می باشد، اما در یک سایت دایرکتوری،  لینک از کلمه کلیدی باعث انعکاس ارزش سئو به سایتی که صفحه برای آن است می شود!

چیزی که سایتهای نیازمندی رایگان و حتی غیر رایگان فاقد آن هستند!

به بیان بهتر در یک سایت نیازمندی و آگهی رایگان تمامی رتبه سئو به سایت اصلی تعلق می گیرد و تنها با پرداخت پول بابت قرار دادن لینک در قسمتی خارج از متن اصلی مقدار کمی از رتبه سئو به سایت شما منتقل خواهد شد.

به بیان ساده شما بصورت رایگان برای افزایش رتبه سایتی که آگهی رایگان می دهد کار می کنید.

به بیان دقیق تر هیچ چیز با ارزشی رایگان نیست!

در پروژه Sitemap Directory شما یک صفحه اختصاصی یکساله خواهید داشت که به نقشه سایت شما بک لینکگ فالو داده می شود… به  RssFeed یا همان خوارک خوان شما بک لینک فالو داده می شود…. به نسبت پلن انتخابی دو بک لینک از کلمه کلیدی اصلی محصول یا سرویس شما به صفحات اصلی و دلخواه سایت شما داده می شود.

 

اختصاصی  wwww.FeedMap.ir

نوشته مهدی محمدی دهقانی

 

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا