مقاله سئو

تاثیر بک لینک بی کیفیت بر رتبه و رنک سایت شما

تاثیر بک لینک بی کیفیت بر رتبه و رنک سایت شما چیست؟ بک لینک فالو یا نوفالو؟ بک لینک پولی؟ بک لینک های فالو هم می توانند رتبه سایت شما را کاهش دهند!

جدای از بک لینک فالو و نوفالو کیفیت بک لینک نیز برای رتبه بندی سایت ها موثر بوده و حتی می تواند باعث کاهش رتبه سایت شما نیز گردد.

تا چند مدت پیش خرید بک لینک باعث افزایش رتبه سایت شما می شد. تنها کافی بود که بک لینکی که خرید می کنید فالو باشد. اما در راستای رشد و توسعه سیستم رتبه بندی گوگل برای نمایش نتایج واقعی به جستجوکنندگانی که در جستجوی یک نتیجه واقعی برای مورد جستجوی خود می گردند، گوگل با بهبود مستمر در تمامی زمینه ها مخصوصا روش رتبه بندی سایتها الگوریتمهای مختلفی را برای ارزیابی دقیق داده ها اضافه نمود که در این راستا استفاده تخصصی از هوش مصنوعی در این زمینه شاید یک کار عمقی بود.

همانطور که در خبرهای قبلی در همین سایت یعنی  www.FeedMap.ir با عنوان ” موتور جستجوی گوگل هوشمندتر می شود ”  اشاره شد مدیر بخش هوش مصنوعی گوگل به بخش جستجوی گوگل آمد و این یک معنی مهم دارد و آن تمرکز و توجه ویژه بخش جستجوگر گوگل به هوش مصنوعی می باشد.

تاثیر بک لینک بی کیفیت بر رتبه و رنک سایت شما

تاثیر بک لینک بی کیفیت بر رتبه و رنک سایت شما چیست؟ بک لینک فالو یا نوفالو؟ بک لینک پولی؟ بک لینک های فالو هم می توانند رتبه سایت شما را کاهش دهند! تاثیر بک لینک تاثیر بک لینک بی کیفیت بر رتبه و رنک سایت شما
تاثیر بک لینک بی کیفیت بر رتبه و رنک سایت شما چیست؟ بک لینک فالو یا نوفالو؟ بک لینک پولی؟ بک لینک های فالو هم می توانند رتبه سایت شما را کاهش دهند!

به همین خاطر دیگر جدای از بک لینک فالو و نوفالو کیفیت بک لینک نیز برای رتبه بندی سایت ها موثر بوده و حتی می تواند باعث کاهش رتبه سایت شما نیز گردد.

دامنه تاثیر بک لینک بی کیفیت

اهمیت و تاثیر بک لینک بی کیفیت بر روی کاهش رتبه سایت شما آنقدر مهم است که گوگل ابزاری را در اختیار وبمسترها قرار داده تا چنانچه حس می کنند بک لینک بی کیفیتی در سایتی وجود دارد که امکان حذف آنرا ندارند از گوگل بخواهد تا آن بک لینک نادیده گرفته شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تاثیر بک لینک و  ابزار گوگل برای نادیده گرفتن بک لینک بی کیفیت ، به این صفحه از بخش پشتیبانی گوگل بروید

https://support.google.com/webmasters/answer/2648487?hl=en

 

آیا بک لینک با کیفیت می خواهید؟

بهترنی بک لینک سئو و بک لینک با کیفیت برای سایت های تجاری و سایت شرکتی www.feedmap.ir تاثیر بک لینک تاثیر بک لینک بی کیفیت بر رتبه و رنک سایت شما
بهترنی بک لینک و بک لینک با کیفیت برای سایت های تجاری و سایت شرکتی www.feedmap.ir

چنانچه یک وب سایت تجاری و سایت شرکتی دارید و در جستجوی یک روش عالی برای بهبود رتبه سایت خود هستید ما سرویس سئوی حرفه ای اُرجینال طلایی را پیشنهاد می کنیم. بک لینک های ارگانیک این سرویس سئو مخصوصا بک لینک به نقشه سایت شما باعث افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجو گوگل می شود.

 

مهدی محمدی دهقانی

کارشناس سئو

مدیر سایت  www.FeedMap.ir

 

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا