بهینه سازی سایت - سئو

نماد اعتماد الکترونیک برای خدمات سئو و بهینه سازی سایت

نماد اعتماد الکترونیک برای خدمات و بهینه سازی سایت در پروژه سئوی سایت مپ دایرتوری

مدتی است که وزرات صنعت، معدن و تجرات از طریق مرکز توسعه تجارت الکترونیک سایت نماد اعتماد الکترونیک را برای اعتبارسنجی و اعتبار دهی به فروشگاه های آنلاین ایرانی راه اندازی کرده است. البته در تازه ترین تغییر اعطای نماد اعتماد الکترونیک از وزرات صنعت و معدن به اداره پست منتقل شده است.

در هر صورت داشتن نماد یکی از شاخص های بازدیدکنندگان سایت برای اعتماد به سایت و سفارش و خرید اینترنتی می باشد. در این راستا همانطور که مشاهده فرمودید پروژه سئوی  Sitemap Directory نیز از علامت نماد اعتماد استفاده کرده است.

نماد اعتماد الکترونیک برای خدمات سئو و بهینه سازی سایت

نماد اعتماد الکترونیک برای خدمات سئو و بهینه سازی سایت در پروژه سئوی سایت مپ دایرتوری نماد اعتماد الکترونیک نماد اعتماد الکترونیک برای خدمات سئو و بهینه سازی سایت namad
نماد اعتماد الکترونیک برای خدمات سئو و بهینه سازی سایت در پروژه سئوی سایت مپ دایرتوری

لطفا به وب سایت منطقه ۲۲ رفته و روی نماد اعتماد الکترونیک آن کلیک کنید. همانطور که مشاهده می کنید نام ” مهدی محمدی دهقانی ” را مشاهده می کنید و نشانی دفتر

حال چنانچه به بخش تماس با ما در سایت پروژه سایت مپ دایرکتوری بروید خواهید دید که نام و آدرس یکسان است.

خلاصه اینکه من برای سایت  www.Mah22.com نماد اعتماد گرفته ام و برای  FeedMap.ir هم برای نماد اعتماد ثبت نام کردم.

اما در کمال تعجب مشاهده کردم برای تاییئیده ادرس باید هزینه ای پرداخت شود و این در حالی است که هر دو نشانی من یکسان است و قبلا تایید شده. پس این دوباره کاری و هزینه بی موردی که از نظر من پرداختش هر چقدر کم یا زیاد اشتباه است.

پس با خیال راحت و اطمینان سفارش خود را انجام دهید.

چنانچه نیاز به مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت و سئو دارید لطفا این صفحه را ببینید.

 

مهدی محمدی دهقانی

www.FeedMap.ir

www.FutureFarmOnline.com

www.MyFeedMap.com

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا