بهینه سازی سایت - سئومقاله سئو

مشکل وب سایت در زمینه سئو و به روز نبودن اطلاعات

مشکل وب سایت شما چیست؟ آیا در جستجوی رتبه بهتر در گوگل هستید؟ مشکل وب سایت در زمینه و به روز نبودن اطلاعات یکی از مهم ترین عوامل کاهش رتبه سایت شما می باشد.

زمان و تاریخ این روزها اهمیت بسیار زیادی پیدا کردذه است. مردم به سرعت زندگی می کنند. مردم به روز زندگی می کنند. تازه ترین اطلاعات و اخبار در شبکه های اجتماعی بصورت لحظه ای ارائه می شود و در این میان تغییرات بسیار سریع است و اطلاعات خیلی زود کهنه می شوند.

مشکل وب سایت شما چیست؟ آیا در جستجوی رتبه بهتر در گوگل هستید؟ مشکل وب سایت در زمینه سئو و به روز نبودن اطلاعات یکی از مهم ترین عوامل کاهش رتبه سایت شما می باشد. مشکل وب سایت مشکل وب سایت در زمینه سئو و به روز نبودن اطلاعات
مشکل وب سایت شما چیست؟ آیا در جستجوی رتبه بهتر در گوگل هستید؟ مشکل وب سایت در زمینه سئو و به روز نبودن اطلاعات یکی از مهم ترین عوامل کاهش رتبه سایت شما می باشد.

اما مهم ترین عامل شناخت اطلاعات تازه و کهنه چیست؟

نداشتن تاریخ پست و اطلاعات زمان ارسال نوشته یا خبر  مهم ترین مشکل یک وب سایت می باشد.

مشکل وب سایت در زمینه سئو و به روز نبودن اطلاعات

مشکل کاهش رتبه سایت شما در سئو و نتایج گوگل مشکل وب سایت مشکل وب سایت در زمینه سئو و به روز نبودن اطلاعات
مشکل کاهش رتبه سایت شما در سئو و نتایج گوگل

آیا وب سایت شما دچار کاهش رتبه شده است؟ آیا وب سایت شما رتبه سئوی مورد انتظار شما را ندارد؟ به نظر شما مشکل در کجاست؟ شاید خود شما به گوگل می گویید که اطلاعات موجود در سایت من به روز نیست!

نوشته بی تاریخ و تاثیر آن بر روی رتبه سئوی سایت شما.

بدیهی است که گوگل همه زیر و بم سایت ما را می داند، برای مثال نوشته های سایت شما کپی هستند یا محتوای اختصاصی، زمان ارسال پست دقیقا چه وقت بوده و ..

اما مهم ترین تاکید گوگل بر یوزرفرندلی بودن سایت شما می باشد. به بیان بهتر سایت شما باید کاربرپسند باشد. آگاهی از تاریخ نوشته یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که هر کاربری باید در بالا یا پایین هر نوشته ببیند تا از زمان اطلاعات ارسال شده آگاهی داشته باشد. این حق کاربر است که مطلبی را که می خواهد بخواند بداند این اطلاعات تاریخ مصرف گذشته است یا یک مطلب تازه و دست اول از دنیایی است که هر لحظه به روز می شود. درج تاریخ به اندازه درج منبع نوشته اهمیت دارد.

نوشته بدون تاریخ دارای ارزش چندانی برای گوگل نیست و حداکثر رتبه ای که باید به نوشته با هر نوع محتوایی بدهد را لحاظ نخواهد کرد. از این رو بسیار اهمیت دارد که نوشته های شما دارای تاریخ دقیق باشند.

پس با قراردادن تاریخ ارسال نوشته رتبه سئوی سایت خود را بیشتر کنید.

مشاوره رایگان سئو

در سایت سئو دات نت می تواند از بخش مشاوره رایگان سئو از مشکلات سایت خود در زمینه بهینه سازی سایت آگاه شوید.

ورود به صفحه مشاوره سئو

 

سرعت باز شدن صفحه یک رتبه سئو از گوگل به سایت شما می باشد. سرعت بالای هاست و سرور یک رتبه سئو برای سایت شماست تا بازدیدکننده واقعی از گوگل داشته باشید. مشکل وب سایت مشکل وب سایت در زمینه سئو و به روز نبودن اطلاعات
سرعت باز شدن صفحه یک رتبه سئو از گوگل به سایت شما می باشد. سرعت بالای هاست و سرور یک رتبه سئو برای سایت شماست تا بازدیدکننده واقعی از گوگل داشته باشید.

آموزش و راهنمایی بیشتر در زمینه بهینه سازی سایت و سئو در بخش مقالات

نوشته اختصاصی

مهدی محمدی دهقانی

www.FeedMap.ir

www.FutureFarmOnline.com

www.MyFeedMap.com

 

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا