بهینه سازی سایت - سئو

تاثیر قالب ریسپانسیو در رتبه سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل

تاثیر قالب ریسپانسیو در رتبه و افزایش رتبه سایت در گوگل یکی از قوانین گوگل برای رتبه بندی سایتها در نتایج جستجوی گوگل می باشد. واکنش گرا بودن قالب سایت یک ارزش سئو و نکته مثبت در بهینه سازی سایت در گوگل می باشد.

اولین و مهم ترین اصل گوگل برای دادن رتبه و رنک به وب سایتها طراحی قالب بر اساس علاقه و نیازهای بازدیدکنندگان می باشد. طراحی فلت، طراحی ساده اما حرفه ای، کاربرپسند بودن سایت و محتوای مناسب با فعالیت سایت از جمله عواملی هستند که گوگل در رتبه دهی به سایتها در نتایج جستجوی خود لحاظ می کند.

تاثیر قالب ریسپانسیو در رتبه سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل

با رشد و توسعه موبایل و هوشمند شدن آنها و همچنین افزایش اندازه نمایشگر انها از یکسو و رشد و توسعه اینترنت در گوشی های موبایل از دیگر عواملی بودند که نیاز به حرفه ای تر شدن طراحی سایت را ایجاد کردند.

تاثیر قالب ریسپانسیو در رتبه سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل یکی از قوانین گوگل برای رتبه بندی سایتها در نتایج جستجوی گوگل می باشد. واکنش گرا بودن قالب سایت یک ارزش سئو و نکته مثبت در بهینه سازی سایت در گوگل می باشد.  رتبه سایت در گوگل تاثیر قالب ریسپانسیو در رتبه سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل responsive web design
تاثیر قالب ریسپانسیو در رتبه سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل یکی از قوانین گوگل برای رتبه بندی سایتها در نتایج جستجوی گوگل می باشد. واکنش گرا بودن قالب سایت یک ارزش سئو و نکته مثبت در بهینه سازی سایت در گوگل می باشد.

به همین خاطر یک سایت حرفه ای باید قابلیت نمایش در هر نمایشگری را دارا می بود. برای مثال نمایش در مانیتور کامپیوترهای خانگی، لب تاپ، تبلت و گوشی موبایل که هرکدام هم اندازه های مختلفی دارند.همانطور که در بالاتر گفته شد گوگل اهمیت زیادی می دهد به وب سایت های کاربرپسند. همانطور که می دانید این روزها در تمامی دنیا استفاده از اینترنت موبایل گسترش زیادی یافته و افراد سایت شما را با گوشی موبایل خود باز می کنند. حال چنانچه سایت شما برای یک مانیتور کامپیوتر خانگی طراحی شده باشد و فردی با گوشی موبایل خود بخواهد انرا ببیند در نتیجه بسیار آزار خواهد دید. نوشته ها و متون بسیار ریز هستندف و در نتیجه باید سایت را زوم نماید. نتیجه زوم و بزرگنمای اسکرول شدن افقی به راست یا چپ می باشد که در نتیجه کاربر اذیت زیادی می شود . اما چنانچه قالب وب سایت شما ریسپانسیو یا واکنش گرا باشد در نتیجه یک نسخه موبایلی از سایت شما در دسترس کاربران اینترنت موبایل خواهد بود که بصورت اتوماتیک از گوشی موبایل تا تابلت بصورت استاندارد نمایش داده می شود.

به همین خاطر گوگل امتیاز سئوی ویژه ای به وب سایتهایی که قالب سایتشان ریسپانسیو است می دهد.

پس چنانچه شما  در فکر راه اندازی وب سایت شرکتی یا وب سایت تجاری و صنعتی برای کسب و کار خود هستید پیشنهاد می کنیم در هنگام سفارش طراحی سایت ریسپانسیو بودن قالب سایتتان را مد نظر داشته باشید. وب سایت ریسپانسیو یکی از مهم ترین عوامل در بهبود رتبه گوگل می باشد.

راهنمای انتخاب طراح وب سایت برای طراحی حرفه ای سایت

چنانچه مابل باشید نویسنده این مقاله سرویس بسته آماده وب سایت را به نسبت بودجه شما پیشنهاد می دهد که قابلیت ریسپانسیو یکی از چند ویژگی اصلی طراحی وب سایت می باشد. برای اطلاعات بیشتر لطفا سایت  www.SkilTech.org را ببینید.

چنانچه مایل هستید یک سایت حرفه ای با اصول طراحی واکنش گرا  Responsive Web Design داشته باشید پیشنهاد می کنم روی لینک پایین کلیک کنید.

طراحی وب واکنش گرا – طراحی وب ریسپانسیو

 

طراحی سایت با سئو – خدمات بهینه سازی سایت

مهدی محمدی دهقانی

www.Feedmap.ir

www.FutureFarmOnline.com

www.MyFeedMap.com

 

 

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا