بهینه سازی سایت - سئو

قوانین و مقررات پروژه سئو و بهینه سازی سایت

قوانین و مقررات پروژه و بهینه سازی سایت برای آگاهی از میزان اثربخشی سئو می باشد.

بهینه سازی سایت | قوانین و مقررات پروژه سئوی سایت مپ دایرکتوری مانند هر مجموعه دیگر باعث افزایش اعتماد متقابل بین فروشنده و خریدار می شود. بدون قانون هرج و مرج و خودکامگی پیش آمده و حقوق خریدار یا مشتری ضایع خواهد شد. از این رو مجموعه قوانینی برای یک همکاری با سود دوجانبه وضع شده و مجموعه سایتهای پروژه سئوی Sitemap Directory یعنی وب سایتهای

www.FutureFarmOnline.com  |   www.MyFeedMap.com  | www.FeedMap.ir

و خریداران گرامی خود را موظف می دانند که به این قوانین احترام بگذارند و در خرید سرویس این محصول این قوانین لحاظ می شود.

 

قوانین و مقررات پروژه سئو و بهینه سازی سایت

 

حقوق مشتری

پروژه Sitemap Directory خود را موظف می داند که به قیمت تعیین شده در سال اول برای تمامی سالهای بعد پایبند باشد. به بیان دیگر چنانچه هزینه هر سرویس سئو برای سالهای بعد (برای مشتریان جدید) حتی چند برابر افزایش یابد، مشتری های قبلی همان قیمت تعیین شده سال نخست را برای تمامی به روزرسانی های تمام سال های بعد خواهند پرداخت.

استثنا: قیمت های ویژه خارج از قیمت سال هستند. به بیان دیگر چنانچه قیمت عادی ثبت نام برای یک سرویس ۷۵ هزار تومان باشد، اما بصورت ویژه ۳۵ هزار تومان ارائه شود، قیمت به روزرسانی در تمامی سالهای بعد مبلغ ۷۵ هزار تومان خواهد بود.

البته برای حفظ حقوق مشتری و افزایش انگیزش برای شرکت در پروژه سئوی Sitemap Directory مشتریان می توانند هزینه به روزرسانی سالهای بعد (حداکثر تا ۵ سال) را با همان قیمت ویژه پیش خرید کنند .

قوانین و مقررات پروژه سئو و بهینه سازی سایت برای آگاهی از میزان اثربخشی سئو می باشد. بهینه سازی سایت قوانین و مقررات پروژه سئو و بهینه سازی سایت seo law
قوانین و مقررات پروژه سئو و بهینه سازی سایت برای آگاهی از میزان اثربخشی سئو می باشد.

موضوع و محتوای سایتها

خواهشمند است توجه فرمایید که قیمت های ارائه شده در وب سایت  www.FeedMap.ir تنها برای وب سایتهای فارسی زبان داخل ایران می باشد. به بیان بهتر مدیران وب سایتهای فارسی زبان یا غیر فارسی زبان خارج از کشور موظف هستند تا هزینه ثبت نام در این پروژه سئو را از وب سایت  www.MyFeedMap.com بپردازند.

قوانین و مقررات پروژه سئو و بهینه سازی سایت و افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتورجستجوگر گوگل و رتبه الکسا

برترین رتبه های در کنار تمامی صفحات وب سایت پروژه اصلی نمایش داده می شود. اما نمایش برترین رتبه ها ممکن است به هر دلیلی قطع شود و البته نمایش تصادفی جایگزین آن خواهد شد. و دلیل اتخاذ چنین تصمیمی امکان نمایش سایتهای با امتیاز پایین و جلوگیری از ایجاد انحصار برای وب سایتهای پربازدید می باشد.

. پروژه سایت مپ دایکرتوری در حال حاضر سرویس بک لینک در صفحه اول وب سایت را به تنهائی ارائه نمی دهد. اما با خرید بسته سئوی اُرجینال لینک شما برای مدتی در صفحه اول سایت قرار خواهد گرفت.

این قوانین ممکن است تغییر کند. لطفا هر از چند مدت این صفحه را بخوانید.

 

آیا پرسشی دارید؟

لطفا با ما تماس بگیرید.

با سپاس از توجه شما

مدیر پروژه Sitemap Directory

www.FutureFarmOnline.com

www.FeedMap.ir

www.MyFeedMap.com

بهینه سازی سایت شما با پروژه سئوی سایت مپ دایرکتوری بهتر و اثربخش تر خواهد بود.

یک روش نوین در بهینه سازی سایت با پروژه سئوی سایت دایرکتوری

 

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا