بهینه سازی سایت - سئومقاله سئو

سرعت باز شدن صفحه یک رتبه سئو از گوگل به سایت شما

سرعت باز شدن صفحه یک رتبه سئو از گوگل به سایت شمامی باشد. سرعت بالای هاست و سرور یک رتبه برای سایت شماست تا بازدیدکننده واقعی از گوگل داشته باشید.

روش های مختلفی برای ارزیابی رتبه یک وب سایت وجود دارد تا با داشتن یک رتبه خوب در موتورهای جستجوگر مخصوصا گوگل بتوانند بازدیدکننده واقعی بر اساس جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با سرویس یا محصول خود داشته باشند.

گوگل به موارد مختلفی دقت می کند تا رتبه یک وب سایت را مشخص کند . در واقع مهم ترین پیشنهاد گوگل به وبمسترها و سایتهای تجاری این است که سایت را برای بازدیدکننده طراحی و پیاده سازی کنید نه برای خوشایند روبت های موتورهای جستجوگر.

سرعت باز شدن صفحه یک رتبه سئو از گوگل به سایت شما

سرعت باز شدن صفحه یک رتبه سئو از گوگل به سایت شما می باشد. سرعت بالای هاست و سرور یک رتبه سئو برای سایت شماست تا بازدیدکننده واقعی از گوگل داشته باشید. یک رتبه سئو سرعت باز شدن صفحه یک رتبه سئو از گوگل به سایت شما
سرعت باز شدن صفحه یک رتبه سئو از گوگل به سایت شما می باشد. سرعت بالای هاست و سرور یک رتبه سئو برای سایت شماست تا بازدیدکننده واقعی از گوگل داشته باشید.

داشتن محتوای خوب یک رتبه سئو می باشد همانطور که وجود عکس در متن یک رتبه سئو می باشد و موارد مختلف دیگر. اما سرعت لود شدن صفحه نیز یک رتبه سئو می باشد که باعث می شود گوگل به سایت شما رتبه خوبی دهد.

یک کاربر می خواهد به سرعت به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد و دیر باز شدن صفحه باعث دل آزردگی وی و نهایتا بستن صفحه وب سایت شما می شود. زیرا کندی صفحه باعث می شود بطور ناخودآگاه تصور کند شما در ارائه خدمات و محصول نیز کُند هستید!

 

چطور سرعت باز شدن صفحه را افزایش دهیم؟

 

  • سرور و هاست با کیفیت

هاست در واقع فضایی است که اطلاعات سایت شما روی آن قرار می گیرد و باید بصورت ۲۴ ساعت روز و هفت روز هفته روشن و انلاین باشد. سرور جایی است که مجموعه چندین وب سایت روی آن قرار می گیرد.

یک هسات ارزان با قیمت نامتعارف یعنی اینکه هاست های زیادی روی این سرور قرار گرفته و در نتیجه سرعت و کارای هاست بسیار پایین خواهد امد، زیرا هر سرور رم و پهنای باند محدود و تعریف شده ای دارد که به نسبت هاست های موجود در سرور به انها تقسیم می شود. در نتیجه هر چقدر که تعداد هاست ها زیادتر باشد سرعت باز شدن صفحات موجود در روی سایتهایی که روی این سرور هاست دارند کُند تر خواهد بود.

پس ارزان بودن هاست نباید تنها ملاک انتخاب شما باشد.

شما می توانید بهترین سرویس های طراحی و بهینه سازی سایت را به همراه هاست خوب و قدرتمند با قیمت مناسب در سایت  www.SkilTech.org سفارش دهید.

همچنین پینگ دادن خوب آی پی سرور به ایران یکی دیگر از ملاک های افزایش رتبه سایت می باشد. بسیار مهم است از کشورهایی هاست خریداری نمایدی که پینگ خوبی از ایران دارند.

 

  • عکس و فیلم های کم حجم

سرعت اینترنت ایران زیاد نیست. به این خاطر بسیار مهم است که فیلم و عکس موجود در هر صفحه از وب سایت شما انقدر حجم مناسبی داشته باشد که کاربر برای لود شدن ان خیلی منتظر بایستد. این کار باعث دلزدگی وب از سایت شما شده و انرا می بندد. پس پیش از ارسال عکس و فیلم روی سایت آنرا از نظر حجم بهینه نمایید.

بهینه سازی عکس اصلا به معنای کاهش کیفیت عکس نمی باشد بلکه بهترین حالت نمایش با بهترین کمترین حجم ممکنه منظور می باشد.

عکس بی کیفیت باعث کاهش اثربخشی محتوای شما بر روی بازدیدکننده می شود.

عکس جزء اصلی هر قالب وب سایتی می باشد. لازم است نگاهی به عکس های قالب سایت خود بیندازید. عکس هایی که هر روز و هر بار توسط هر بازدیدکننده فراخوانی می شوند.

 

نوشته: مهدی محمدی دهقانی

 

www.FeedMap.ir

www.FutureFarmOnline.com

www.MyFeedMap.com

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا