دسته‌بندی نشده

بهترین تبلیغات و بهترین روش بازاریابی با سئوی حرفه ای سایت

بهترین تبلیغات و بهترین روش بازاریابی با ی حرفه ای سایت برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل با کلمات کلیدی مرتبط با سرویس و محصول شما- تبلیغات ماهی آکواریومی

راه اندازی هر نوع کسب  و کار مستلزم طراحی یک سیستم می باشد که تمامی مراحل از تهیه مواد اولیه – تولید را شامل شود مواد اولیه با کیفیت و تولید عالی برای یک محصول همه پسند

یافتن بهترین تبلیغات یکی از مهم ترین وظایف بخش تبلیغات و بازاریابی می باشد.

اما هرچقدر هم محصول شما با کیفیت و عالی باشد اگر کمبودی در طراحی بخش آخر یعنی فروش و بازاریابی باشد، محصول شما هیچ خریداری نخواهد داشت. به بیان ساده تر چه گنج هایی در دل زمین که با همه ارزشهای واقعیشان چون ناشناخته هستند مشتری و خواهانی ندارند!

بهترین تبلیغات و بهترین روش بازاریابی با سئوی حرفه ای سایت

روش های مختلفی در زمینه تبلیغات و بازاریابی وجود دارند. اما پرسش این است که بهترین روش تبلیغات و بازاریابی چیست؟ پاسخ ساده به این سوال این است که بهترین روش تبلیغات و بازاریابی روشی است که برای شما اختصاصی شده باشد و این مورد در بازاریابی اینترنتی نمود بیشتری دارد. بازدیدکننده محلی و بازدیدکننده سراسری هر کدام نیاز به طراحی و پیاده سازی استراتژی مخصوص به خود را دارند که بسته به گستره بازار فروش شما طراحی می شوند.

اینترنت تمامی ساختارها را دگرگون کرده و شرکت های قدیمی زیادی را از دور خارج نمود و در عوض شرکت های نوظهور بسیاری را وارد دنیای کسب و کار کرد. بهترین نمونه در این زمینه خود کمپانی گوگل می باشد که با ارائه موتور جستجوگر خود تمامی رقبای قدیمی بازار همچون جستجوگر مایکروسافت، جستجوگر یاهو، آلتاویستا و بسیاری از موتورهای جستجوگر دیگر را کاملا به گوشه رینگ برد و سهم بازار را برای آنها کاملا کاهش داده و به سهم بازار فروش خود افزود.

اما پرسش بسیار مهم برای شما این است که از خود بپرسید: من اکنون در کجای رینگ هستم؟

شاید به عنوان یک مدیر که قصد راه اندازی کسب و کار دارد، هنوز وارد رینگ نشده اید و شاید هم یک مدیر کارکشته و قدیمی هستید اما بدلیل عدم به روزرسانی بخش بازاریابی و فروش شرکت به گوشه رینگ رفته اید!

اجازه بدهید اهمیت بازاریابی اینترنتی را با یک مثال عملی ساده شرح دهم.

یک نمونه عملی در زمینه جذب مشتری و افزایش فروش

من یک ماهی پوزه میمونی داشتم. این نوع ماهی خودش از ترکیب دو ماهی دیگر که هوش خوبی دارند ایجاد شده و در نتیجه از هوش بسیار خوبی برخوردار بوده  و صاحبش را شناخته و روابط احساسی بسیار خوبی با صاحب خود پیدا می کند. اما همین ماهی به رغم ظاهر مظلومش بسیار مهاجم است و به هیچ ماهی امان نمی دهد و با همه سرجنگ دارد. طبیعتا چنین ماهی که حتی جفتش را نیز تحمل نمی کند و باید در آکواریوم به تنهایی نگهداری شود مشتری زیادی نداشته و تنها طرفدار خاص خود را دارد.

پس فروش ماهیی که مشتری و خواهان زیادی ندارد زیاد آسان نیست، برای مثال در محله ما (یا در هر محله ای) افرادی که به آکواریوم علاقه دارند زیاد نیستند چه برسد که اینکه بخواهند ماهی پوزه میمونی که باید تک نگه داشته شود را بخرند.

اما من یک صفحه برای این ماهی در در سایت محله های منظقه ۲۲ قرار دادم.

لطفا لینک پایین را ببینید:

فروش ماهی آکواریوم در منطقه ۲۲

صفحه بالا  را سئو کردم تا همه افرادی که در هر یک از محله های منطقه ۲۲ در جستجوی ماهی پوزه میمونی هستند این صفحه را ببینند.همچنین بصورت سراسری هم سئو کردم. بطوریکه با جستجوی هر یک از کلمات کلیدی پایین در صفحه اول گوگل بود.

تبلیغات ماهی | ماهی در منطقه ۲۲  |  آکواریوم در منطقه ۲۲ | خرید ماهی در منطقه ۲۲  | ماهی فروشی در منطقه ۲۲ | فروش ماهی آکواریومی در تهران و بسیاری از کلمات کلیدی دیگر

 

بهترین تبلیغات و بهترین روش بازاریابی با سئوی حرفه ای سایت برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل با کلمات کلیدی مرتبط با سرویس و محصول شما بهترین تبلیغات بهترین تبلیغات و بهترین روش بازاریابی با سئوی حرفه ای سایت           22
بهترین تبلیغات و بهترین روش بازاریابی با سئوی حرفه ای سایت برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل با کلمات کلیدی مرتبط با سرویس و محصول شما

تا اینکه روز گذشته آقای حامی به من زنگ زدند و پس از صحبت های اولیه فردای آن روز آمدند و ماهی را خریداری کردند. در دیدار حضوری عنوان کردند که من این ماهی را نه در دیوار بلکه از سایت محله های منطقه ۲۲ تهران برداشتم،

با مراجعه به آمار بازدیدکننده های سایت – بخش ورودی از موتورهای جستجو مشاهده کردم که بله با کلمه کلیدی ” ماهی پوزه میمونی ” وارد سایت شده است

بهترین تبلیغات و بهترین روش بازاریابی - آموزش بازاریابی اینترنتی به زبان ساده بهترین تبلیغات بهترین تبلیغات و بهترین روش بازاریابی با سئوی حرفه ای سایت
بهترین تبلیغات و بهترین روش بازاریابی – آموزش بازاریابی اینترنتی به زبان ساده

لینک صفحه آماری که نشان می دهد جستجو انجام گرفته است:

  www.histats.com/viewstats/?SID=3049947&act=7&t_1=1472515201&t_2=0&t_mode=normal&t_rg=h

و سپس سوال کردند سایت محله های منطقه ۲۲ تهران  برای شماست؟ و من پاسخ مثبت دادم و توضیح دادم که روزانه در هر کشور تعداد بسیار زیادی از انسانها نیازهای خود را جستجو می کنند. هر کس یک نیازی دارد، یکی لوازم منزل می خواد، یکی جستجوی خودرو،  یکی در جستجوی بهترین رستوران محلی و خلاصه هر کسی سرویس یا محصولی که نیاز دارد را در گوگل جستجو می کند و گوگل بر اساس سئوی سایت ها آنها را رتبه بندی کرده و به نسبت ارزش سایت و کیفیت مطالب آن در نتایج جستجو نمایش می دهد. سایت های بهتر در نتایج بالاتر هستند و در نهایت چون کسی که چیزی را جستجو می کند واقعا به آن نیاز دارد پس احتمال بسیار زیادی وجود دارد که بازدیدکننده تبدیل به مشتری واقعی شود.

البته سئو همه راه نیست! در واقع سئو بخش کوچکی از یک مقوله بزرگتر یعنی استراتژی بازاریابی اینترنتی است. به بیان خلاصه و خیلی ساده اینکه به فرض سایت شما برای کلمه کلیدی مرتبط با محصول یا سرویس شما در صفحه اول آمد. بعدش چه؟ چطور می خواهید بازدیدکننده را قانع کنید که تبدیل به مشتری شود؟

 

درس عملی در زمینه بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی

همانطور که مشاهده کردید یک ماهی جنگجو که طرفدار زیادی ندارد با تبلیغ درست در اینترنت مشتری خود را پیدا کرد.

حال داستان محصول یا سرویس شماست. چه استراتژی بازاریابی برای فروش محصول خود دارید؟ البته نباید رقبا و سهم بازار را نیز فراموش کنید. آنها هم سایت دارند و از یک کارشناس سئوی خوب استفاده می کنند.

بسیاری از افراد تازه کار مخصوصا به این دلیل که بخش صنعت و اقتصاد ما از روش های سنتی استفاده می کند تصور می کنند که صرف داشتن یک وب سایت باید فروش اینترنتی خود را شروع کنند، اما این تصور بسیار اشتباه است.

یک انتخاب درست اهمیت بسیار بسیار زیادی در موفقیت در کسب و کار اینترنتی دارد. اما نقش اطلاعات درست و آگاهی در انتخاب درست اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر می خواهید فقط یک سایت داشته باشید، سایتتان را بصورت پروژه ای به یک طراح سایت بدهید، اما اگر می خواهید یک سایت موفق داشته باشید یک طراح سایت استخدام کنید!

سرویس سئو و طراح سایت  نیز به مانند هر شغل دیگر دارای افراد خوب و غیر قابل اعتماد است.

من به عنوان یک طراح سایت و سئوکار مدیران شرکت های کوچک و حتی بزرگ زیادی را سراغ دارم که با شنیدن قیمت سرویس های من می گویند فلان قیمت در اینترنت هست، شما چرا گران می دهید و می گویم. من سایت با ۲۵۰ هزار تومان هم طراحی می کنم اگر بخواهید. اما به دردتان نمی خورد

و می روند و با آزمون و خطاهای زیاد چندین بار هزینه می کنند و در نهایت به دو نتیجه می رسند:

۱- اصلا سایت داشتن هیچ فایده ای ندارد.

۲- ای کاش از ابتدا یک انتخاب درست در زمینه طراح وب سایت و کارشناس سئو داشتم.

 

شما کدام را انتخاب می کنید؟

برای بهترین پاسخ از فرم پایین همین صفحه در خدمت شما هستم.

 

دیدن همه مقالات در زمینه سئو، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

مهدی محمدی دهقانی

مدیر پروژه  Sitemap Directory

www.FeedMap.ir

 

 

بهترین تبلیغات یک تبلیغ گران نیست!

بهترین تبلیغات یک تبلیغ تقلیدی نیست!

بهترین تبلیغات یک تبلیغ ارزان نیست!

بهترین تبلیغات آن است که در راستای کسب و کار شما پیاده سازی شود.

بهترین تبلیغات هم نیاز به زمان برای دیدن نیتجه دارد!

 

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا