مقاله سئو

دلیل کاهش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل

دلیل کاهش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل چیست؟ آیا سایت شما هم با افت شدید رنک و رتبه در نتایج جستجوی گوگل روبرو شده؟ بهترین روش افزایش رتبه سایت چیست؟ راهنمای افزایش رتبه و رنک سایت

این روزها رتبه بسیاری از سایتهای ایرانی حتی سایت های بزرگ با کاهش شدید رتبه مواجه شده. سایتهایی که از قوانین قدیمی گوگل یعنی بک لینک های فله ای استفاده کرده اند و اکنون با بهبود قوانین ی گوگل دچار سردرگمی شده و نمی دانند که از کدام روش و قانون گوگل برای افزایش رتبه سایت خود استفاده کنند. در این نوشتار دلیل کاهش رتبه سایت و همچنین یک پیشنهاد برای افزایش رتبه سایت ارائه می شود.

دلیل کاهش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل

دلیل کاهش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل دلیل کاهش رتبه سایت دلیل کاهش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل
دلیل کاهش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل

کاهش رتبه سایت دلایل بسیار زیادی می تواند داشته باشد. اما مهم ترین دلیل آن که این روزها بسیاری از سایتهای ایرانی آن را تجربه کرده اند بهبود الگوریتم پنگوئن گوگل می باشد که از یکماه گذشته با قوانین جدید ارتقاء یافته و بسیاری از رتبه بندی ها را دچار تغیی رکرده است.

گوگل پنگوئن اولین بار در تاریخ April 24, 2012 بصورت رسمی توسط گوگل معرفی شد و از آن روز تاکنون نسخه های به روزرسانی مختلفی در راستای بهبود عملکرد آن ارائه شده که تازه ترین آن در September 23, 2016 بودکه که در طی این به روزرسانی پنگوئن به آکا پنگوئن AKA Penguin 4.0 ارتقاء پیدا کرد.

بر اساس این به روزرسانی بسیاری از سایتها مخصوصا سایتهای ایرانی به دلیل استفاده از بک لینک های فله ای س افت شدید رتبه سایت داشتند.

که گوگل ابزاری را برای حذف بک لینک های بی کیفیت معرفی کرده که می توانید از آن استفاده کنید. .

تاثیر بک لینک بی کیفیت بر رتبه و رنک سایت شما

پرسش مهم: روش تازه برای بهبود رتبه گوگل چیست؟

Sitemap Directory پیشنهاد ما به عنوان یک سرویس سئوی خوب می باشد که می توانید به نسبت بودجه و نیاز خود یکی از ۴ بسته های پیشنهادی را انتخاب کنید.

نکته بسیار مهم اینکه پس از سفارش سرویس  Original  یا سرویس ارجینال طلایی یک فایل راهنما وجود دارد که درباره بک لینک های با کیفیت صحبت شده و چند پیشنهاد ارائه شده که با بکار بردن آنها در سایتتان سئوی سایت شما از نظر گوگل استاندارد خواهد شد.

البته از دیگر علت های کاهش رتبه سایت فعالیت بیشتر سایت های رقیب در زمینه سئو و بهینه سازی سایت می باشد.

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا