بهینه سازی سایت - سئو

افزایش رتبه سایت و سئوی سایت شما

ثبت نام در گوگل سایت مپ دایرکتوری برای افزایش رتبه سایت و ی سایت شما. آیا بازدیدکننده واقعی می خواهید؟ آیا مایل هستید که سایت شما در بالای نتایج گوگل بیاید؟ آیا بازدیدکننده واقعی از گوگل می خواهید؟

روش های مختلفی در بهینه سازی سایت یا همان خدمات سئو وجود دارد که باعث می شود وب سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط با محصول شما در بالای نتایج جستجوی گوگل باشد تا افرادی که به محصول یا سرویس شما نیاز داشته و آنرا جستجو می کنند به وب سایت شما بیایند. پروژه Sitemap Directory یک پروژه سئوی ارزان و اثربخش در زمینه بهینه سازی سایت می باشد که رتبه سایت شما را در گوگل بالاتر می برد. تنها کافی است نمونه کارها را ببینید.

با بیش از ۲۰ سال تجربه در اینترنت سه نکته مهم در سئو یاد گرفتم. ۱- مراقب تغییرات قوانین سئو باشید ۲- کوشش رقبا در سئو رو جدی بگیرید. ۳- انتخاب خوب فقط با اطلاعات درست بدست میاد!

هر صبح که از خواب پا میشیم یه فناوری جدید به بازار عرضه می شه. برای مثال شاید جالب باشه که بدونید که بخش تحقیقات و توسعه پی پل در حال طراحی سیستم پرداخت بین سیاره ای و فضایی هست! و در راستایی قانون رشد و توسعه ، گوگل، شرکتی که به روز ترین R&D جهان رو داره تمامی کسب و کارهای دنیا رو در موتور جستجوگر خودش رتبه بندی می کنه.

گوگل مدتی قبل مدیر بخش هوش مصنوعی رو به بخش موتور جستجو انتقال داد

اطلاعات کامل در :

راهنمای ساخت نقشه سایت sitemap.xml برای سایت

و این تغییر در کنار حذف سیستم رتبه بندی گوگل خبر از یک تغییر بزرگ در آینده می ده. تغییرات بسیار سریع هست و قوانین سئو هم شاملش می شن. هر روز ممکنه یه وبمستر بدلیل استفاده از روش های غلط سئو و یا روش هایی که دیگه استاندارد نیستند رتبه سایتش رو ( هر چند بزرگ) از دست بده. برای مثال بک لینک های فله ای نه تنها ارزش خودشون رو از دست دادند، بلکه باعث کاهش رتبه سایت شما نیز می شن.

. گوگل ابزاری رو معرفی کرده تا وبمسترها بک لینک های بی کیفیت رو حذف کنند،

اطلاعات کامل درباره ابزار گوگل برای حذف بک لینک های بی کیفیت اینجا:

راهنمای ساخت نقشه سایت sitemap.xml برای سایت

در ابتدای کار هر نوع بک لینک باعث افزایش رتبه سایت می شد، بعد از اون بک لینک فالو و الان بک لینک ارگانیک و با کیفیت.

اما پرسش این هست که بک لینک با کیفیت چی هست؟

بهترین پاسخ در این راستا در قالب پروژه سئوی Sitemap Directory به شما ارائه شده.

 

صفحه اختصاصی با بک لینک های ارگانیک در پروزه Sitemap Directory

 

با تجربه ۲۰ ساله در اینترنت و تجارت الکترونیک و همکاری با بخش تبلیغات گوگل در مالزی ۲۰۰۶-۲۰۰۹ پروژه Sitemap Directory رو طراحی کردم که در راستای تمامی الگوریتمهای گوگل هست. قیمت مناسب ویژگی بارز این سرویس سئو هست.

نمونه کارها:

در یک دعوت خصوصی و برای بهبود مستمر سیستم تنها چند نمونه کار که در سیستم عضو شدند رو لطفا ببینید. محل اصلی پروژه سایت www.FutureFarmOnline.com هست که رتبه ۸ از ۱۰ گوگل رو داشت و بخش فارسی این پروژه سایتwww.FeedMap.ir هست.

کافیه در گوگل هر یک از کلمات کلیدی پایین رو به تنهایی در گوگل جستجو کنید تا یکی از این دو سایت رو در صفحه اول و دوم گوگل ببینید:

تجهیزات نظافتی

تخفیف بازار

پین پول

تبلیغات در منطقه ۲۲

پرشن تولز

و لطفا حتما توجه داشته باشید که این کلمات کلیدی تنها با یک نوشته در صفحه اول گوگل هستند!

 

* این سیستم چطور کار می کنه :

یک صفحه اختصاصی با کلمه کلیدی اصلی که نشانی سایت شما خواهد شد. مثلا

www.FutureFarmOnline.com/تبلیغات/

محتوا شامل اطلاعات لازم در قالب متن و عکس ارسال می شه. من صفحه شما رو به روش خودم سئو می کنم – بک لینک از کلمات کلیدی محصول یا سرویس شما به صفحات مهم سایت شما. – بک لینک به نقشه سایت شما و بک لینک به RSSFeed سایت شما از ویژگی های بارز این پروژه سئو هست.

* تفاوت این سرویس با سایت نیازمندی های رایگان

پیشنهاد می کنم حتما لینک پایین رو ببینید تا ارزش و تفاوت ها رو لمس کنید

https://www.feedmap.ir/%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2%d9%85%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%88-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/

* سرویس ها و هزینه

بر اساس کیفیت کار ۴ بسته با نام های ۱- General یا عمومی ۲-Special یا ویژه ۳- Professional یا حرفه ای ۴- Original یا اصیل وجود داره که شرایط هر کدوم رو توی www.FeedMap.irمی بینید.

برای مشاهده اثربخشی این سرویس تازه طبیعتا باید کمی صبر کنید، البته جدای از تخفیفهای موجود بسته Original دارای یک تخفیف ویژه برای بازدیدکنندگان پرشین تولز داره:

پیشنهادات ویژه:

۱- شش ماه بک لینک فالو از صفحه اول پروژه برای ۵۰ نفر اول که سرویس Original رو سفارش بدند.

۲- سه ماه بک لینک فالو از صفحه اول پروژه برای ۵۰ نفر دوم که سرویس Original رو سفارش بدند.

۳- دو ماه بک لینک فالو از صفحه اول پروژه برای ۵۰ نفر سوم که سرویس Original رو سفارش بدند.

۴- یک ماه بک لینک فالو از صفحه اول پروژه برای ۵۰ نفر سوم که سرویس Original رو سفارش بدند.

که به ترتیب زمان سفارش دسته بندی خواهند شد.

بررسی ارزش پیشنهادات:

تعرفه بسته اول (General) برای یکسال تنها ۱۰ هزار تومان هست و تعرفه پلن ۴ یعنی اصلی ۷۵ هزار تومان. لطفا توجه داشته باشید برای سایتهای غیرپارسی زبان از این مبالغ به دلار هست !

اما کافیه ببینید که این ۷۵ تومن هزینه بک لینک شش ماهه هم نیست !

هم اکنون ثبت نام کنید

 

راهنمای ارسال محتوا پس از ثبت نام یک فایل ورد را دانلود خواهید کرد که اطلاعات کامل شامل یک فرم ارسال وجود داره.

 

تفاوت با نمونه های مشابه

این پروژه ویژگی های بسیار زیادی داره که در اینده و به مرور زمان مشاهده خواهید کرد، اما بک لینک به قلب تپنده وب سایت شما یعنی نقشه سایت بهترین ویژگی این سرویس هست که نمونه داخلی و خارجی مشابهی نداره!

– اگه نقشه سایت استاندارد سئو ندارید راهنمای رایگان ساخت نقشه سایت رو که نوشتم اینجا بخونید:

راهنمای ساخت نقشه سایت sitemap.xml برای سایت

 

 

* نکات مهم:

– این یک پروژه ایرانی و صد البته کاملا بر اساس استانداردهای گوگل هست.

– از اونجا که به تنهایی کار سئو رو انجام می دم، بدلیل تراکم احتمالی ممکن هست ایجاد صفحات کمی طول بکشه و مدتی پس از پرداخت شما باشه. اما جای نگرانی نیست. چون یکسال شما از زمان ساخت صفحه اختصاصی شما محاسبه می شه نه از تاریخ پرداخت شما.

– طبیعی است که ممکنه هزینه عضویت افزایش پیدا کنه، اما کلیه اعضاء قبلی، تنها هزینه عضویت سال اول رو برای تمامی سالهای بعد پرداخت خواهند کرد.

– آیا این سرویس تضمینی داره؟

کافیه توی گوگل کلمه ” تضمین در سئو ” رو سرچ کنید و مقاله من رو در سایت feedmap.ir در نتیجه اول صفحه اول گوگل بخونید!

-.اما یک سرویس سئوی ارجینال طلایی تنها برای سایت های پارسی زبان وجود داره که اثربخشی بسیار زیادی نسبت به قیمتش داره. بهترین ویژگی این سرویس این هست که خودم متن رو برای شما می نویسم و سئوش می کنم و زمانش هم نسبت به سرویس اصیل، دوساله هست. این سرویس بهترین انتخاب برای سایت های شرکتی و سایت های تجاری می توته باشه و بدلیل کیفیت بسیار بالا و زمانی که می بره خودش یه تخفیف بزرگه و تخفیف بیشتری نداره! اطلاعات کامل در صفحه اول www.FeedMap.ir

 

 

– نکات بسیار مهم و بسیار جالب دیگه ای در حین اجرای این پروژه هست که به مرور زمان مشاهده خواهید کرد. اما فعلا همه امکاناتش اعلام نمی شه .

 

ثبت نام در گوگل سایت مپ دایرکتوری

چطور می توان رتبه خوب در گوگل داشت؟

با ثبت نام در پروژه سئوی sitemap Directory یک فرصت عالی و ارزان برای افزایش رتبه سایت خود خواهید داشت.

ثبت نام در پروژه سئوی sitemap Directory برای افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل. سایت خود را برای کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت سایت در بالای نتایج جستجوی گوگل بیاورید.

 

 

ورود به صفحه پرداخت

با کلیک روی متن بالا و با انواع کارتهای بانکی عضو شتاب به یک سوم قیمت می توانید یکی از رده های ثبت در پروژه Sitemap Directory را برای یکسال تمام برای خود کنید.

 

لطفا پیش از پرداخت و خرید با توجه به محتوای نمونه موارد مورد نیاز را آماده کنید. و همچنین پس از خرید لطفا فایل راهنمای افزایش اثربخشی صفحه خود را دانلود کنید.

 

روش های مختلفی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد و روش موجود در این پروژه یکی از بهترین روش ها می باشد که البته نمونه مشابه ندارد!

می گویند برای رسیدن به موفقیتی که دیگران به آن نرسیده اند باید از راه هایی رفت که دیگران تاکنون نرفته اند. البته قیمت ارزان برای ثبت نام در این پروژه ریسک شما را تا حد صفر کاهش می دهد و نمونه کارهای قبلی ما دلیلی موفقیت آمیز بودن این پروژه.

اطلاعات بیشتر درباره پروژه در صفحه درباره ما

www.FeedMap.ir

 

ثبت نام در گوگل سایت مپ دایرکتوری برای افزایش رتبه سایت و سئوی سایت شما. آیا بازدیدکننده واقعی می خواهید؟ آیا مایل هستید که سایت شما در بالای نتایج گوگل بیاید؟ آیا بازدیدکننده واقعی از گوگل می خواهید؟ ثبت نام افزایش رتبه سایت و سئوی سایت شما                                     300x134
ثبت نام در گوگل سایت مپ دایرکتوری برای افزایش رتبه سایت و سئوی سایت شما. آیا بازدیدکننده واقعی می خواهید؟ آیا مایل هستید که سایت شما در بالای نتایج گوگل بیاید؟ آیا بازدیدکننده واقعی از گوگل می خواهید؟

چرا باید ثبت نام کنیم؟

 

ثبت نام در یک سرویس سئوی جدید!

این سرویس سئو نمونه مشابه دیگری ندارد!

ثبت نام در این سرویس سئو ارزان است.

ثبت نام در این سرویس سئو اثربخش است

ثبت نام برای سایت های چند زبانه !

ثبت نام با بک لینک های فالو

ثبت نام با بک لینک های ارگانیک و طبیعی

ثبت نام آشان و ارزان

با قابلیت پرداخت با انواع کارت های بانکی عضو شتاب و یا کارت به کارت

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا