بهینه سازی سایت - سئومقاله سئو

بک لینک طبیعی در پروژه Sitemap Directory

بک لینک طبیعی در پروژه Sitemap Directory  برای تمامی وب سایت ها با هر نوع محصول یا سرویس

در تازه ترین به روزرسانی گوگل پنگوئن یکی از الگوریتم های ی گوگل بسیاری از سایتهایی که از بک لینک های فله ای استفاده می کردند رتبه سایت خود را از دست دادند! و در این راستا بک لینک طبیعی از یکسو و کیفیت بک لینک از سوی دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

اما پرسش این است که بک لینک طبیعی چیست؟

چطور یک بک لینک ارگانیک دریافت کنم؟

این پرسش ها این روزها بین وبمستران ایرانی طرفداران زیادی دارند و می خواهند بدانند چه نوع بک لینکی دریافت کنند تا سایتشان افزایش رتبه و رنک داشته باشد.

قوانین بک لینک طبیعی

بک لینک از سایتهای مرتبط با فعالیت سایت

اگر سایت شما درباره لباس زنانه باشد، نمی توانید انتظار بک لینک ارگانیک و بک لینک طبیعی از سایت آّژانس املاک یا تالار و رستوران را داشته باشید. همچنین رپرتاژ خبری از این سایتها نیز برای رتبه سایت شما سودی نخواهد داشت.

بهترین روش های دریافت بک لینک طبیعی

نوشته های مفید و محتوای دست اول که بسیاری از افراد علاقه مند به انتشار و اشتراک آن با دیگران شوند! البته بدلیل عدم توجه به کپی رایت در ایران نمی توانید این انتظار را از سایتهای ایرانی داشته باشید که البته عدم رعایت این روش در نهایت به ضرر وب فارسی تمام شده است!

بک لینک از فوروم ها، شبکه های اجتماعی، دایرکتوری ها و روش های دیگر

و اما بهترین پیشنهاد بک لینک طبیعی

پروژه سایت مپ دایرکتوری یک بک لینک کاملا ارگانیک و طبیعی را بر اساس استانداردهای گوگل و البته سئوی اختصاصی مدیر پروزه به شما پیشنهاد می کند.

بک لینک با کیفیت

هرگز از سایتهای حتی مرتبط با فعالیت خودتان نیز نیز بک لینک به تنهایی خرید نکنید! زیرا تعریف بک لینک طبیعی یعنی اینکه در ابتدا باید دلیل لینک دادن مشخص باشد و اینکه بصورت طبیعی است! یعنی باید توضیحات لازم و کامل درباره صفحه ای که لینک داده شده، داده شود و بعد بک لینک وجود داشته باشد!

بک لینک طبیعی در پروژه Sitemap Directory

بک لینک طبیعی در پروژه Sitemap Directory برای تمامی وب سایت ها با هر نوع محصول یا سرویس بک لینک طبیعی بک لینک طبیعی در پروژه Sitemap Directory
بک لینک طبیعی در پروژه Sitemap Directory برای تمامی وب سایت ها با هر نوع محصول یا سرویس

در پروژه سایت مپ دایرکتوری یک صفحه اختصاصی برای شما ایجاد خواهد شد. برای مثال

 www.FutureFarmOnline.com/بیمارستان/

در این صفحه اطلاعات کامل در زمینه سرویس و محصول شما نوشته خواهد شد و مهم ترین بخش اختصاصی این دایرکتوری بک لینک به نقشه سایت شماست و همچنین بک لینک به RSSFEED و مهم تر از همه بک لینک از کلمات کلیدی اصلی محتوا به صفحات مهم سایت شما

و این یعنی بک لینک بسیار با کیفیت و البته کاملا طبیعی !

البته روش های بسیار متنوع دیگر که در راستای استانداردهای گوگل می باشند در صفحه شما اضافه می شود و به مرور زمان اضافه خواهد شد که از روش های اختصاصی مدیر پروژه می باشد.

نکته بسیار مهم در این نوع دایرکتوری اینکه با روشی اختصاصی سعی شده تا رتبه این سایت قائم به خود صفخات و در نهایت صفحه اول پروژه باشد. یعنی اینکه خودش رتبه را تولیدکند تا اینکه با بک لینک از سایت های دیگر دریافت کند و چنین رتبه ای ایستایی و پایداری بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد!

اطلاعات بیشتر درباره سرویس سئوی سایت مپ دایرکتوری

 

چنانچه به رتبه خوب و پیادار می اندیشید از روش های سئو کلاه سیاه دوری کنید!

مهدی محمدی دهقانی

www.FeedMap.ir

 

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا