بهینه سازی سایت - سئو

روشی نو در سئو – بهینه سازی سایت و افزایش بازدید واقعی

روشی نو در – بهینه سازی سایت و افزایش بازدید واقعی و افزایش پیج آتوریتی، رتبه الکزا و نتایج جستجوی گوگل

 

همانطور که در عنوان مشخص هست سرویسی که قصد معرفیشو دارم یک روش نو در سئو هست.

قوانین قدیمی و جدیدی در سئو وجود داره که برخی از روش های قدیم دیگه کاربردی ندارند اما بعضی دیگه شون هنوزم که هنوزم زیربنای سئو رو تشکیل می دن. البته با رشد و توسعه هوش مصنوعی سیستم رتبه بندی وب سایت ها دچار تغییرات زیادی شد و الگوریتم های زیادی در جهت واقعی سازی نتایج جستجو به گوگل اضافه شدند، اما هنوزم که هنوزه روش های ارگانیک و طبیعی زیربنای سئو هستند.

در این راستا یک روش سئوی کاملا اثربخش و ارگانیک سئو که ساده اما بسیار اثربخش هست رو معرفی می کنم که این سرویس سئو تحت عنوان پروژه Sitemap Directory خدمت شما عرضه می شه. روشی نو که البته مدتها آزمون و خطا روش انجام شده تا در بهترین حالت و با قیمتی بسیار بسیار مناسب به شما عرضه بشه و در بخش نمونه کارها اثربخشی اون رو بصورت عملی خواهید دید.

در این روش یک صفحه اختصاصی در محل اصلی پروژه برای شما تعریف می شه که بسته به نوع پلن انتخابی شما این اطلاعات در اون قرار خواهد گرفت:

عنوان، کلمه کلیدی اصلی، پاراگراف اول، بک لینک به نقشه سایت شما، بک لینک به RSSfeed سایت شما، محتوای نوشتاری، بک لینک به صفحه اول سایت شما، بک لینک به صفحات مهم سایت شما، عکس

و در نهایت من اون صفحه رو بصورت اختصاصی برای هر صفحه سئو می کنم.

بک لینک به صفحه اول سایت شما روشی نو در سئو روشی نو در سئو – بهینه سازی سایت و افزایش بازدید واقعی Sitemap Directory
بک لینک به صفحه اول سایت شما

اما سایت اصلی پروژه به نشانیwww.FutureFarmOnline.com  هست که رنک ۸ از ۱۰ گوگل رو داشت که با پایان عمر سیستم پیج رنک گوگل هم اکنون دارای پیج آتوریتی ۳۷ هست.

 

  • نمونه کارها

پیش از شروع رسمی ثبت نام چند صفحه اختصاصی برای ارزیابی کیفیت کار سئو و انجام آزمون و خطا صورت گرفت که نتیجه عالی اون رو مشاهده می فرمایید:

–  با جستجوی کلمه کلیدی ارزشمند ” تجهیزات نظافتی ”  در گوگل صفحه اختصاصی شرکت تمیزگستر اندیشان در سایت  www.FutureFarmOnline.cvom در صفحه اول گوگل هست.

با جستجوی کلمه ” پین پول  ” و همچنین pinpool.ir یا ” خرید شارژ در کردستان” ( هر کدوم بصورت جستجوی جداگانه، صفحه اختصاصی شرکت نوین داده یاس بدر در صفحه اول گوگل هست.

جستجوی کلمه ارزشمند ” تجیهزات اداری ” ، ” منطقه۲۲ ” و چند کلمه کلیدی دیگر در صفحه دوم گوگل هست.

 

  • پیشنهادات تشویقی بسیار ویژه

با نمونه کارهای بالا و مخصوصا قیمت بسیار مناسبی که ملاحظه خواهید کرد فکر می کنم بیشتر شما با من موافق باشید که این یک پیشنهاد شگفت انگیز هست، اما اجازه بدید برای تشویق شما عزیزان به ثبت نام فوری و لمس ارزشهای این پروژه پیشنهادات تشویقی دیگه ای رو هم اضافه کنم تا یک پیشنهاد شگفت انگیز داشته باشید

۱- بک لینک ۳ ماهه فالو از صفحه اول سایت پروژه  به صفحه اول سایت شما برای ۹۰ نفر اول

۲- تخفیف ۲۰% برای پلن ارجینال برای ۹۰ نفر اول

با وارد کردن کد تخفیف ۲۰ برای سرویس ارجینال از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار خواهد شد و در صورت عدم استفاده از این کد تخفیف و وارد نکردن اون بطور اتوماتیک بک لینک سه ماهه  در پایین تمام صفحات سایت  www.SkilTech.org برای شما منظور خواهد شد!

 

۳- تخفیف ۷۵ درصدی برای سایت های فارسی داخل کشور و مالزیایی

قیمت های اصلی به دلار هستند اما ایرانیان و مالزیایی ها قیمت را به پول محلی خود و بر اساس هر دلار ۱۰۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد! ( ایرانیان مالزی تنها در صورت واریز هزینه به پول مالزی – رینگیت – به حساب بانکی من در مالزی شامل این تخفیف خواهند بود. )

 

۴ راهنمای سئوکردن سایت توسط خودتان

در فایل دانلودی شما بخشی وجود دارد که با اجرای آن روی وب سایت خودتان می توانید  بصورت دائم و رایگان محتوای اثربخش سئوشده تولید نمایید.

 

۵- تضمین برگشت پول

چنانچه در هر یک از پلن های چهارگانه به هر دلیلی رضایت نداشتید هزینه ثبت نام شما تا ۱۵ روز پس از تاریخ صفحه اختصاصی شما بطور کامل برگشت داده خواهد شد. ( این قانون برای پلن ارجینال طلایی وجود ندارد! )

 

با آن نمونه کار و با این پیشنهادات تشویقی فکر می کنم یک پیشنهاد استثنایی رو دادم و امیدوارم اعتماد کنید تا به بهترین وجه پاسخ اعتماد شما رو بدم.

 

* سابقه بنده

– بخشی از سابقه من تجربه ۲۰ ساله در اینترنت و تجارت الکترونیک . اولین وبلاگ من در سال ۱۳۸۱ در سایت پرشین بلاگ

http://dehkadeyesabz.persianblog.ir/post/1/

– همکاری با بخش تبلیغات گوگل در مالزی ۲۰۰۸-۲۰۱۲

– عضو انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران

– عضو انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

– مدیر تبلیغات و بازاریابی

– لیسانس مدیریت بازرگانی

– نویسنده شعر – داستان – مقاله

 

دیدن تمامی مدارک بالا در سایت شخصی  من یعنی  www.mmd.name

 

 

 

  • مطلب بسیار مهم

خواهش دارم  توجه داشته باشید که کارکرد اصلی این صفحات بر روی روبوت های موتورهای جستجوگر هست که البته این نتیجه رو هم داده که باعث می شه ویزیتورها هم صفحات رو ببینند.

بک لینک به قلب تپینده وب سایت شما در مزرعه آنلاین فردا باعث میوه سئو به تمام بخشهای وب سایت شما می شه

 

  • هزینه داشتن یک صفحه اختصاصی در پروژه Sitemap Directory

۴+۱ پلن در این پروژه تعریف شده که هزینه ثبت نام از ۱۰ هزار تومان شروع می شه و زمان تمامی پلن ها یکسال تا پس از ثبت هست. اما پیشنهاد عمومی من انتخاب پلن Original هست که در پی تی با تخفیف ویژه عرضه می شه.

اما پیشنهاد اختصاصی من برای سایتهای تجاری که رشد بسیار بیشتری می خوان بسته ارجینال طلایی هست . در این سرویس مزایای بسیار ویژه ای وجود داره و البته بدلیلی همین مزایای ویژه و کار بیشتری که می بره هیچ تخفیفی هم نداره!  برای مثال  شخصا کار محتوانویسی و سرویس سئوی مضاعف رو انجام می دم . عمر صفحه ارجینال طلایی ۲ ساله هست. بک لینک شش ماهه از صفحه اول سایت پروژه + بک لینک شش ماهه در تمامی صفحات سایت  www.SkilTech.org   و … که می تونید اطلاعات کامل رو در بخش فارسی سایت بخونید.

 

 

  • چطور ثبت نام کنم؟

با ورود به سایت اصلی پروژه یعنی  www.FutureFarmOnline.com رفته از منو روی فارسی کلیک کنید تا پلن مورد نظرخود را انتخاب کنید.  پس از پرداخت آنلاین یک فایل راهنما وجود دارد که نحوه ارسال اطلاعات را شرح داده که باید دانلود نمایید.

 

  • آینده پروژه

از اونجا که این پروژه ابعاد مختلفی در زمینه سئو داره، لازم می دونم عرض کنم که کار بسیار مهم و اصلی پس از رسیدن تعداد اعضا به حداقال ۱۰۰۰ نفر انجام خواهد شد.

 

  • نکته مهم

از آنجا که به تنهایی کار ثبت اطلاعات و سئو کردن آنرا انجام می دهم به همین خاطر ممکن است بدلیل تراکم احتمالی کار ثبت زمانبر باشد، به همین خاطر زمان یکساله صفحه شما نه از زمان پرداخت بلکه از تاریخ ثبت اطلاعات و آنلاین شدن صفحه شما تا یکسال بعد در همان تاریخ محاسبه خواهد شد.

 

 

* ویژگی های اختصاصی

– قیمت به رزورسانی ثابت برای تمامی سالهای بعد برای اعضای قدیمی

به بیان ساده تر حتی اگر صفحه اختصاصی شما رشد سئوی بسیار زیادی بکنه شما همون مقدار هزینه ثبت نام سال اول رو برای به روزرسانی تمامی سالهای بعد نیز خواهید پرداخت.

– روش ارگانیک

یقینا ارزش این روش رو باید از افرادی بپرسید که گیر سئوکارهای کلاه سیاه افتادند و رتبه سایتشون نابود شده و به پنالتی رفته!

 

در  Sitemap Directory روشی آهسته و پیوسته اما پایدار طی می شه.

 

  • چرا باید در این پروژه ثبت نام کنیم؟

مردان بزرگ می گویند برای رسیدن به موفقیتی که دیگران به آن نرسیده اند باید از راهی بروید که دیگران پیش از آن نرفته اند. Sitemap Directory اگرچه روشی نو است،  اما بر اساس تجربه ۲۰ ساله من پایه گذاری شده.

شاید برخی از دوستان این صفحه اختصاصی در پروژه را همانند سایت های نیازمندی های رایگان بداند در حالی که در هیچ یک از سایت های نیازمندی بک لینک در متن محتوای شما وجود ندارد در حالیکه ۴ بک لینک در این پروژه وجود دارد، در حالیکه اگر حتی یک بک لینک در سایت نیازمندی بخواهید داشته باشید در قسمتی خارج از متن اصلی با قیمت ماهانه باید هزینه بپردازید. و این در حالی است که برای تشویق عزیزان برای ۹۰ نفر اول بک لینک از سایت اصلی پروژه به سایت شما نیز وجود دارد.

نکته بسیار مهم دیگر اینکه با تغییراتی که در الگوریتمهای گوگل ایجاد شده ( پاندا، پنگوئن، کبوتر خانگی و البته الگوریتمهایی که به زودی اضافه می شوند صفحه اختصاصی شما که خارج از سایت شماست بهترین کمک برای افزایش رتبه سایت شماست و یک روش عالی هم برای ارزش مضاعف بصورت رایگان در فایل راهنمایی که دانلود خواهید کرد گفته شده.

– رزرو کلمه کلیدی اصلی جلوتر از رقبا

هر چقدر هم که هوش مصنوعی ردش کند یقینا کلمات کلیدی اصلی از قوانین زیربنایی سئو حذف نخواهند شد. در پروژه سایت مپ دایرکتوری شما یک کلمه کلیدی اصلی دارید که ادرس اصلی صفحه شما خواهد شد. برای مثال

www.FutureFarmOnline.com/دانلود/

www.FutureFarmOnline.com/رستوران/

www.FutureFarmOnline.com/گردشگری/

پس همانطور که می بینید بسیار اهمیت دارد که کلمه کلیدی اصلی مرتبط با محصول یا سرویس خود را پیش از رقبا ثبت نمایید.

 

 

* پیشنهادات پایانی

– آیا سایت شما نقشه استاندارد گوگل ندارد؟

نداشتن نقشه استاندارد گوگل یعنی زیان بسیار زیاد از سود بی پایان سئو برای سایت شما. شما می توانید با کلیک روی متن پایین آموزش رایگان ساخت نقشه استاندارد گوگل را بخوانید.

 

– آیا وب سایت ندارید؟

آیا وب سایت ندارید و سایت شما کارکردهای اصلی خود نداشته و فکر می کنید سایت داشتن هیچ تاثیری روی کسب و کار شما ندارد؟

پیشناد می کنم یکی از پلن های طراحی و بهینه سازی سایت در  www.SkilTech.org را سفارش دهید تا مزایای داشتم مشتری جدید را لمس نمایید.

 

در پایان امیدوارم با نمونه کار و پیشنهادات تشویقی که ارائه شده همه شما با خواندن این متن تشویق به ثبت نام شوید تا یک کار موفق ایرانی که به هیچ عنوان یک تقلید خارجی نیست به موفقیت دست یابد و این کار یقینا بدون همراهی شما ممکن نیست و رشد سئوی وب سایت شما کمترین پاداش برای این همکاری تجاری با سود دوجانبه.

 

 

* برخی از قوانین پروژه:

– صفحات قابل فروش یا واگذاری نیستند.

– مدیر پروژه عدم افزایش قیمت برای کاربران سال قبل را تضمین می کند.

– تضمین بازگشت پول

تا ۱۵ روز از تاریخ ثبت پست به هر دلیلی که رضایت نداشتید کل پول شما برگشت داده می شود.

 

روشی نو در سئو یعنی Sitemap Directory

روشی نو در سئو یعنی افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل

روشی نو در سئو انتخاب کلمات کلیدی ارزشمند مرتبط با محصول و سرویس شما

 

www3.FeedMap.ir

www.FutureFarmOnline.com

www.MyFeedMap.com

 

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا