مقاله سئو

مشاوره رایگان سئو در سایت سئو دات نت

مشاوره رایگان سئو در سایت دات نت برای چک کردن وضعیت سئوی سایت شما در گوگل. رتبه و رنک سایت شما در گوگل چقدر است؟

مشاوره به یک انتخاب بهتر کمک می کند و مشاوره در زمینه بحث تخصصی همچون سئو اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا یک انتخاب درست ضامن موفقیت شما می باشد.

شرکت های زیادی هستند که هزینه های مختلفی برای خرید رپورتاژ و بک لینک می کنند و با پرداخت هزینه های زیاد سعی در افزایش رتبه سایت خود دارند، اما بدلیل عدم آشنایی با قوانین سئو از مهم ترین بخش سئو یعنی زیرساخت درست سایت خودشان در زمینه بهبود رتبه سایت ( سئو) غافل شده اند و در نتیجه همه هزینه های ایشان برای افزایش رتبه سایتشان یک کار بیهوده ای مانند آبیاری به زمین کشاورزی به امید بار دادن می شود در حالی که در آن زمین اصلا تخم و دانه ای نکاشته اند!

مشاوره رایگان سئو در سایت سئو دات نت برای چک کردن وضعیت سئوی سایت شما در گوگل. رتبه و رنک سایت شما در گوگل چقدر است؟  مشاوره رایگان سئو مشاوره رایگان سئو در سایت سئو دات نت
مشاوره رایگان سئو در سایت سئو دات نت برای چک کردن وضعیت سئوی سایت شما در گوگل. رتبه و رنک سایت شما در گوگل چقدر است؟

برای مثال مدیر یکی از شرکت ها درخواست بررسی سایت را کردند و قبلا هزینه های زیادی نیز برای سئو کرده بودند اما جواب نگرفتند. با بررسی سایت ایشان متوجه شدم این سایت حتی یک نقشه استاندارد گوگل ندارد.

پس پیش از انجام هر کاری پیشنهاد می کنیم در ابتدا از وجود زیرساخت های درست سئو در سایتتان مطمئن شده و بعد برای افزایش رتبه سایت هزینه کنید! زیرا به احتمال خیلی زیاد از آن دسته از افرادی خواهید بود که هر نوع سرویس سئویی بگیرید به صاحب سرویس خواهید گفت سرویس شما خوب نیست، چون تاثیری روی سایت من نداشته است!!!

در این راستا پیشنهاد می کنم حتما مقاله جدید من را بخوانید:

مشکل در نقشه سایت استاندارد گوگل

اگر موفقیتی بیش از سایرین می خواهید باید به روز باشید. مشاوره یکی از بهترین روش های برای به روز بودن است.

مشاوره رایگان سئو در سایت سئو دات نت برای چک کردن وضعیت سئوی سایت شما در گوگل. رتبه و رنک سایت شما در گوگل چقدر است؟  مشاوره رایگان سئو مشاوره رایگان سئو در سایت سئو دات نت
مشاوره رایگان سئو در سایت سئو دات نت برای چک کردن وضعیت سئوی سایت شما در گوگل. رتبه و رنک سایت شما در گوگل چقدر است؟

مشاوره رایگان سئو در سایت سئو دات نت

در سایت سئو دات نت یک مشاوره حرفه ای سئو برای سایت شما انجام می شود.

ورود به صفحه مشاوره سئو

البته بدلیل مشغله یا تراکم ممکن است کمی طول بکشد که پیشاپیش از این بابت معذرت خواهی می کنیم.

 

www.FeedMap.ir

www.FutureFarmOnline.com

www.MyFeedMap.com

 

 

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام و عرض تشکر، ۲تا سوال داشتم
    ۱- آیا هنوز هم ریپورتاژ آگهی در انجمن ها و لینک پراکنی به این صورت، برای سئو سایت میتواند مفید باشد یا نه؟

    اگر جواب بله است…
    ۲ – در انجمن هایی که لینک ها را برای کاربران مهمان نمایش نمی دهد، و در بعضی حتی کل محتوا را فقط به کاربران عضو نمایش می دهد، نیز ریپورتاژ آگهی میتواند مفید باشد؟ و اصلا گوگل می تواند این لینک ها را تشخیص دهد یا نه؟

    قبلا از پاسختون کمال تشکر را دارم.

    1. با سلام خدمت شما
      در واقع همه چیز به تنظیمات سئوی تالار و انجمن بستگی دارد که لینک ها را نوفالو کرده اند یا خیر که البته در ۹۹ درصد اوقات این کار را انجام می دهند.
      اما رپرتاژ خبری البته با انکرتکست های فالو همچنان یکی از بهترین روش های افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا