قوانین و مقررات پروژه سئوی سایت مپ دایرکتوری

قوانین و مقررات پروژه ی سایت مپ دایرکتوری در زمینه بهینه سازی سایت و سئو به روش ارگانیک در راستای قوانین گوگل

هیچ سیستمی بدون نظم و قانون به سرانجام و رشد نمی رسد. در این راستا پروژه سایت مپ دایرکتوری نیز قوانین خاص خود را دارد که از مدیر پروژه تا تمامی مشتریان محترم موظف به قبول و اجرای این قوانین هستند.

۱-این پروژه سئو در راستای قوانین عمومی و تجارت الکترونیک کشورهای ایران – مالزی و ایالات متحده فعالیت دارد و هر وب سایت با توجه به قوانین کشوری که در آن وجود دارد موظف به رفتار می باشد.

۲- پروژه سایت مپ دایرکتوری از تمامی سایتهایی که محتوای قانونی هر یک از این کشورها را رعایت می کنند استقبال می کند مگر اینکه سایت فیلتر شده یا دستوری از مقامات رسمی هر یک از این کشورها مبنی بر حذف صفحه دریافت کنیم.

۳- مدت زمان انکر تکست

تمام صفحات مشتریان بصورت دائمی هستند، اما انکرتکست یا همان متن لینک به نسبت هزینه پرداختی شما دارای زمان مشخص می باشد. مدیریت و تمدید آن بر عهده مشتری می باشد.

۵-مسئولیت درستی کلیه ادعاها و محتواهای نوشته شده در صفحه با مالک هر صفحه می باشد.

۶- هر صفجه ممکن است در طول سال از نظر سئو افزایش یابد که همه اعتبار بخش محتوا مربوط به مالک صفحه است، اما مالک صفحه اجازه واگذاری یا فروش به دیگری را ندارد.

۷- محتوای کپی شده

محتوای کپی شده دیگران علاوه براینکه از نظر قانونی نقض کپی رایت می باشد، اثربخشی کار شما و سایر مشتریان محترم در پروژه را نیز کم می کند. به این خاطر لطفا به یاد داشته باشید محتوای صفحه شما برای اولین بار نوشته شده باشد. شما قبول می کنید که در صورت کپی نوشتن صفحه شما حذف خواهد شد و سایت مپ دایرکتوری هیچ مسئولیتی در این باره نخواهد داشت.

۷- تضمین خدمات سئو

نشانی سایت رسمی پروژه سایت مپ دایرکتوری FutureFarmOnline.com می باشد. حال چنانچه هر یک از کلمات کلیدی ذیل را در گوگل جستجو کنید یک صفحه از پروژه را در صفحه اول گوگل می بینید.

بانک اطلاعات بیمارستان |  مرکز اطلاعات منطقه ۲۲  | سایت تبلیغات | درب زیبا | تخفیف در تهران | راهنمای سفارش درب |

اینها چند نمونه کار سئو از این پروژه هستند که تنها با یک صفحه نوشته ایجاد شده اند یک وب سایت با اطلاعات جامع و کامل درباره هر یک از این موضوعات!

از نظر گوگل تضمین در سئو معنا ندارد ( اطلاعات بیشتر ) زیرا با وجود رقبا و موارد دیگر امکان تضمین در سئو وجود ندارد و وقتی سئوکار به پایان مدت زمان تضمین داده شده نزدیک شود، اما به رتبه سئوی تضمین داده شده نرسد مجبور است از روش های کلاه سیاه استفاده کند که در آینده بسیار نزدیک کل رتبه سایت شما را به پنالتی گوگل خواهد برد!  تضمین ما نمونه کارهای بسیار خوبی می باشد که مشاهده کردید!

۸- تعداد صفحه و کلمات کلیدی

هر ساب دامین می تواند تنها یک صفحه در یکی از پلن های سئو داشته باشد، اما به نسبت پلن سئوی انتخابی می تواند تا ۵۰ کلید واژه مرتبط را معرفی نماید.

۹- تعرفه هر سرویس ممکن است افزایش پیدا کند اما هزینه به روزرسانی صفحه مشتریان قبلی برای تمامی سالهای بعد همان هزینه سال اول می باشد.

 

این صفحه ممکن است ویرایش شده و موارد جدیدی اضافه شود. پس لطفا هر از چند مدت به این صفحه سر بزنید.

با سپاس و احترام

www.FeedMap.ir

دکمه بازگشت به بالا