بهینه سازی سایت - سئو

راهنمای طراحی لوگو و بنر برای سایت های ایرانی

راهنمای طراحی لوگو و بنر برای سایت های ایرانی برای تبلیغات اینترنتی و افزایش مشتری و افزایش بازدید وب سایت

لوگو Logo و بنر Banner ابزارهای تبلیغات اینترنتی می باشند که کمک شایانی به رشد بازدیدکننده وب سایت و افزایش آمار بازدیدکنندگان سایت می شود. پس بسیار مهم می باشد که اصول طراحی و استانداردهای لازم برای طراحی و ساخت یک بنر یا لوگو را بدانیم.

راهنمای طراحی لوگو و بنر برای سایت های ایرانی

 

در این راستا خلاصه ای از آموزش طراحی لوگو و بنر را خدمت شما ارائه می دهیم.

بهترین اندازه و سایز برای لوگو و بنر

درست است که چند اندازه استاندارد برای لوگو و بنر ارائه شده است، اما حقیقت این است که اندازه خاصی برای طراحی لوگو و بنر وجود ندارد. برخی سایتها اندازه های خاص خودشان را دارند. اما استانداردهای رایج در طراحی بنر و لوگو عبارتند از:

۴۶۸x60  -۱۲۰x60 -728×90 – 300 x 250 – 250 x 250 و …

 

بنر و لوگوی ثابت یا متحرک؟

یک لوگو یا بنر را می توان بصورت ثابت یا متحرک طراحی کرد. اما کدام یک مناسب تر هستند. بنر و لوگوی متحر بدلیل اینکه فرصت ارائه توضیحات بیشتر به ما را می دهد طبیعتا انتخاب بهتری می تواند باشد، اما نکته بسیار مهم در طراحی لوگو و بنر اینکه به هیچ عنوان نباید از فریم های زیاد و متعدد استفاده کرد که باعث بی توجهی خواننده و سپس حجم بالای آن می شود که در نمایش و لود شدن لوگو و بنر مشکل خواهید داشت.

یک بنر باید متحرک باشد اما در فریم های کم و حجم بسیار مناسب که حدود ۳۰kb بهترین حجم برای لوگو و بنر می باشد.

در طراحی لوگو و بنر فرمت های مختلفی وجود دارد که در این بین پسوندهای .jpg .png ثابت هستند و بیشتر به درد برندسازی می خورند اما پسوندهای  .gif و  .swf برای طراحی لوگوی متحرک کاربرد دارند که البته پسوند  .swf که همان بنر فلش می باشد آرام آرام دیگر کنار گذاشته می شود. همانطور که گوگل برای سایت یوتیوب استفاده از این پلیر را کنار گذاشته و از  HTML5 استفاده می کند.

یک نمونه ساده از طراحی لوگو و بنر

خدمات SEO برای افزایش رتبه و رنک سایت در گوگل www.FeedMap.ir راهنمای طراحی لوگو و بنر راهنمای طراحی لوگو و بنر برای سایت های ایرانی SEO

انتخاب تصویر مناسب در طراحی لوگو و بنر

می گویند یک عکس گاه جای هزار حرف نگفته را می گیرد. به این خاطر بسیار مهم است که در طراحی لوگو و بنر که محدودیت ارسال پیام تبلیغاتی دارید از عکس و تصویر استفاده کنید. نکته مهم در انتخاب تصویر اول حجم کم آن می باشد و بعد اینکه عکس  یا عکس های انتخابی در سایر و اندازه کوچک هم به سادگی و بدون تنگ کردن چشم و دقت زیاد قابل درک و فهم باشد.

 

راهنمای ساخت بنر و لوگو

اول باید شعار و پیام تبلیغاتی خود را انتخاب و مشخص نمایید. تعداد فرذیم هاف عکس های مورد نیاز در طراحی بنر و اندازه کردن و حجم آنها.

کافی است در اینترنتی طراحی رایگان لوگو و بنر را جستجو نمایید تا سایت های زیادی را ببینید که برای شما بصورت رایگان طراحی رایگان لوگو و بنر آنلاین را انجام می دهند. در این سایتها تنها کافی است عکس و متن را بدهید تا یک بنر و لوگوی آماده ثابت یا متحرک تحویل بگیرید.

که البته بیشتر آنها خارجی هستند. حجم بنر آنها عموما زیاد در می آید و چون زبان فارسی را پشتیبانی نمی کنند چندان زیبا نیستند.

پس بهترین راه استفاده از فتوشاپ برای طراحی لوگو و بنر می باشد.

چنانچه نیاز دارید تا راهنمای طراحی بنر و لوگو با فتوشاپ را بدانید لطفا از فرم پایین صفحه دیدگاه خود را بیان کنید. در صورت افزایش درخواست آموزش اختصاصی و البته رایگان طراحی بنر با فتوشاپ قرار داده خواهد شد.

 

اختصاصی www.FeedMap.ir

 

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا