بهینه سازی سایت - سئومقاله سئو

افزایش بازدید سایت – راهنمای افزایش بازدیدکننده و جذب مشتری

افزایش بازدید سایت – راهنمای افزایش بازدیدکننده و جذب مشتری یکی از مهم ترین وظایف بخش تبلیغات و بازاریابی صاحبان کسب و کارهای کوچک تا بزرگ می باشد. اما سوال این است بهترین روش افزایش بازدیدکننده وب سایت چیست؟

داشتن وب سایت یکی از نیازهای دنیای امروز است که حتی کسب و کار آن الکترونیکی شده است. تبلیغات اینترنتی نیز نیاز به تخصص خاص خود را دارد. مسائلی همچون کجا تبلیغ دهیم. اثربخش ترین روش تبلیغات در اینترنت چیست؟ بهترین روش افزایش بازدیدکننده سایت تجاری چیست؟ بازدیدکننده واقعی برای وب سایت را از کجا پیدا کنیم و…

افزایش بازدید سایت شاید سخت ترین کار برای شرکت های تازه کار باشد. مدیران شرکت های تجاری بدلیل انتخاب اشتباه در انتخاب رسانه و روش تبلیغاتی خود و در نتیجه از دست رفتن بودجه تبلیغات بدون اثربخشی خاصی به این باور می رسند که اینترنت کارایی لازم را در بحث افزایش بازدیدکننده واقعی و جذب مشتری ندارد و این در حالی است که دقیقا بر عکس است و وجود سایت های بزرگ که دیجی کالا یکی از آنهاست  نشان از کارا بودن تبلیغات اینترنتی دارد.

افزایش بازدید سایت – راهنمای افزایش بازدیدکننده و جذب مشتری

تبلیغات اینترنتی یکی از راه های افزایش ترافیک و افزایش بازدید سایت می باشد. تبلیغات اینترنتی به چند روش انجام می شود که دو دسته اصلی آن تبلیغات متنی و تبلیغات گرافیکی می باشد.

ثبت مشاغل و اصناف غرب تهران

داشتن یک صفحه اخصتصای در بانک اطلاعات مشاغل غرب تهران همان چیزی است که شما برای داشتن مشتری محلی به آن نیاز دارید. برای اطلاعات بیشتر لطفا روی متن بالا کلایک کنید.

در هر کدام از دو روش تبلیغاتی بالا دو روش مجزا برای آگهی وجود دارد.

پرداخت به ازای نمایش تبلیغ – پرداخت به ازای هر کلیک

در روش پرداخت به ازای نمایش تبلیغ آگهی گرافیکی شما که می تواند یک بنر ثابت یا متحرک در اندازه های گوناگون باشد بدون تضمین تعداد بازدیدکننده به وب سایت شما نمایش داده می شود. برای مثال هر هزار بار نمایش بنر مبلغ کمی پرداخت می شود. اما در روش پرداخت به ازای هر کلیک آگهی متنی یا بنر تبلیغاتی شما به تعداد نامحدود نمایش داده می شود تا نهایتا تعداد کلیک های مورد نظر شما انجام شود.

آگاهی از آمار بازدیدکنندگان اهمیت زیادی دارد.

در روش اول بنر تبلیغاتی بصورت کاملا جذاب طراحی می شود تا بیشترین تعداد کلیک روی آن انجام شود اما در روش دوم بنر به صورتی طراحی می شود که تنها مشتریان واقعی که نیاز به آن دارند روی آن کلیک کنند.

اما در حالت کلی این روش تبلیغاتی یعنی تبلیغات اینترنتی در وب سایت های مختلف یک درمان مسکن برای افزایش بازدید سای بوده و پاسخگوی نیاز بلند مدت شما به بازدیدکننده واقعی نیست.

نقص این روش پرداخت هزینه بالا و البته نگرانی از نداشتن بازدیدکننده واقعی می باشد.

پس سوال این است:

یک روش اثربخش برای افزایش بازدید سایت بصورت واقعی چیست؟

بهترین روش تبلیغات در اینترنت چیست؟

رسانه تبلیغاتی اثربخش کدام است؟

و پاسخ همه پرسش های بالا و بسیاری از پرسش های دیگر داشتن یک وب سایت حرفه ای است که دارای ساختاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی وب سایت یا همان می باشد. وقتی سایت شما دارای ساختار بهینه سازی شده برای گوگل باشد در نتیجه بازدیدکننده واقعی خواهید داشت.

اما چطور کار می کند؟

این روزها همه از گوگل برای جستجوی نیازهای خود استفاده می کنند. هر کسی نیاز خود را دارد و نیاز خود را با کلمات کلیدی مشخص جستجو می کند.

برای مثال کولر در تهران – راهنمای خرید ماشین در تهران – راهنمای خرید لوازم خانگی در تهران – راهنمای خرید مواد غذایی – راهنمای خرید لباس – بهترین مرکز خرید لباس و پوشاک – راهنمای خرید پوشاک برند – بهترین رستوران تهران – مرکز خرید با تخفیف – سایت خرید با تخفیف، منطقه ۲۲ تهران و بسیاری از کلمات کلیدی دیگر

و نکته مهم در افزایش بازدید سایت آنهم بازدیدکننده واقعی…

حال کار شما این است که یک متخصص سئو پیدا کنید تا سایت شما را با کلمات کلیدی مرتبط با سرویس یا محصول شما برای گوگل و سایر موتورهای جستجوگر بهینه کند تا رتبه سایت شما در گوگل با آن کلمات کلیدی بالا باشد تا در دید افرادی باشید که کلمه کلیدی مرتبط با سرویس یا محصول شما را جستجو می کنند.

بسیار مهم است که سایت شما دارای نقشه سایت استاندارد از نظر گوگل باشد.

اگر سایت شما نقشه سایت ندارد می توانید با کلیک بر روی لینک پایین خودتان یک نقشه سایت بر اساس استانداردهای گوگل بسازید:

راهنمای ساخت نقشه سایت sitemap.xml برای سایت

در پایان چنانچه شما یک وب سایت ندارید می توانید سفارش ساخت یک وب سایت حرفه ای توسط نویسنده این مقاله را بدهید. برای اطلاعات بیشتر لطفا روی متن پایین کلیک کنید:

طراحی و بهینه سازی سایت

اگر سایت شما بازدید ندارد یعنی شما نیاز به طراحی دوباره سایت دارید. البته چنانچه سایت شما تازه طراحی شده و دارای استانداردهای سئو نیز می باشد به این معنی است که باید حداقل ۲ ماه صبر کنید تا سایت شما در موتورهای جستجوگر ثبت شده و سپس صفحات آن ایندکس شود.

همانطور که مشاهده فرمودید افزایش بازدید سایت ضمانت موفقیت شما در دنیای رقابتی امروز است. اما باید بسیار دقت داشته باشید که افزایش بازدید سایت بر اساس یک انتخاب درست باشد.

مهدی محمدی دهقانی

www.FeedMap.ir

پروژه سئوی Sitemap Directory

پروژه سئوی Sitemap Directory روشی نوین در بهینه سازی سایت (سئو) می باشد که باعث افزایش پیج آتوریتی و رنک سایت شما در نتایج گوگل می شود. قیمت بسیار مناسب و کیفیت و اثربخشی بالا ویژگی بارز این سرویس سئوی ایرانی می باشد. سایت www.FeedMap.ir سایت رسمی بخش فارسی این پروژه سئو می باشد که اطلاعات کامل درباره این روش نوین سئو در آن قرار داده شده است. بک لینک به نقشه سایت شما یکی از ویژگی های بارز این پروژه سئو می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا